مزایای خرید پرمیوم اسپاتیفای

Tuesday، ۴ Bahman ۱۴۰۱

.

برعکس سرویس اپل موزیک، اسپاتیفای امکان استفاده از سرویس خود را بدون پرداخت پول اما به همراه محدودیت هایی همچون شافل پلی (وجود نداشتن امکان انتخاب موزیک دلخواه و پخش تصادفی) به همراه تبلیغات اعصاب خوردکن فراهم ساخته.
این موضوع یک سوال مهم را برای کاربر مطرح میکند، “چرا باید نسخه پرمیوم را خریداری کنم؟”

جدا از برطرف شدن تبلیغات در صورت خریداری پرمیوم، ۵ دلیل مهم دیگر در این باره است که در این نوشته به آنها خواهیم پرداخت.

با پرمیوم اسپاتیفای دیگر خبری از شافل پلی نخواهد بود

بیشترین و عمده ترین دلیل کاربران برای ارتقا سطح کاربری و فعالسازی نسخه پولی، این است که بتوانند هر آهنگی که دلشان خواست پخش کنند.
در نسخه Free، شما به اجبار باید تنها به صورت تصادفی به آهنگ های یک آرتیست گوش دهید، بعنوان مثال اگر قصد گوش دادن به پینک فلوید را داشته باشید، تنها مجاز به گوش کردن به آهنگ های تصادفی از آرشیو اسپاتیفای پینک فلوید هستید و نمیتوانید آهنگ دلخواه خود را گوش کنید.

جست و خیز (Skip) بی نهایت با پرمیوم اسپاتیفای

در نسخه Free اسپاتیفای میتوانید به اندازه محدود در هنگام شافل پلی Skip کنید، اما با نسخه پرمیوم اسپاتیفای میتوانید تا هرچقدر که خواستید آهنگ ها را Skip کرده و نهایت استفاده را ببرید.

با پرمیوم اسپاتیفای لذت آهنگ گوش دادن را دو برابر کنید

نسخه Free اسپاتیفای به شما اجازه میدهد محتوا را با کیفیت معمولی (۹۶ کیلوبیت بر ثانیه) یا کیفیت بالا (۱۶۰ کیلوبیت بر ثانیه) گوش دهید،
با فعالسازی پرمیوم اسپاتیفای میتوانید در تنظیمات این مقدار را خودتان تعیین کرده و تا آخرین درجه کیفیت (۳۲۰ کیلوبیت) گوش دهید که تاثیر خارق العاده ای در کیفیت پخش موسیقی به خصوص از هدفون ها و اسپیکر ها خواهد داشت.

گوش دادن به موسیقی در حالت آفلاین

با خرید پرمیوم اسپاتیفای میتوانید در مواقعی که تمایل به گوش دادن آفلاین ندارید، یا مواقعی که در سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، آهنگها را به صورت آفلاین پخش کنید.

با پرمیوم اسپاتیفای میتوانید تا ۱۰,۰۰۰ آهنگ را دانلود کرده و بعدا به صورت آفلاین گوش دهید.

علاوه بر امکان جستجو و پخش محتوای اسپاتیفای. میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت “گلچین” در یک پلی لیست مخصوص قرار دهید. حتی آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، بدین صورت میتوانید تمامی آهنگ های مورد علاقه خود را در یک یا چندین پلی لیست قرار دهید. و آنهارا در صورت تمایل دانلود کرده و بعدا آفلاین گوش دهید.